Розробки уроків

Починаючи викладати українську мову в 5 класі, я ставила перед собою питання: як зробити урок не лише пізнавальним, інформативним, але й підтримувати у дітей зацікавленість предметом, бажання вчитися, зробити урок цікавим, підвищити у школярів мотивацію до навчання?
Шукаючи відповідь на це питання, я дійшла висновку, що провідна роль в організації навчально-виховного процесу завжди належала і належить учителеві. Саме він здійснює керівництво процесом навчання, шукає оптимальні способи організації уроку з метою інтенсифікації навчання, розвитку творчої  індивідуальності учнів, активізації пізнавальної активності. Зацікавити, вмотивувати учнів до вивчення предмету можна шляхом уникнення одноманітності, шаблонності в роботі, використання таких форм, методів навчання, які збуджують пізнавальний інтерес стимулюють самостійне мислення школярів.

Готуючись до уроків використовую матеріали із журналів «Дивослово», «Вивчаємо українську мову та літературу», газети «Українська мова та література», методичних збірників, інтернет-ресурсів.




Будова слова

Як козаки закінчення у словах шукали (мультик)


Презентація лепбуків 
Мудрість від мудрих 



Тернистий шлях рідної мови 













Дорогою ціною (буктрейлер)

Презентація лепбуків 

Хмари тегів 


Створення із шестикласниками сторінки в соцмережі TikTok 
"Нушенята вивчають англійську"


Створення із здобувачами освіти проєкту "Частини мови"










Немає коментарів:

Дописати коментар