Педагогічний портрет


Пастух Мирослава Дмитрівна
вчителька української мови та літератури
Закінчила у 2007 році Чернівецький національний університет імені Юрія Федьковича і отримала повну вищу освіту за спеціальністю «Українська мова та література» та здобула кваліфікацію філолога, викладача української мови та літератури. Загальний стаж роботи становить 19 років.
Першу атестацію пройшла в 2009 році та, як результат, отримала кваліфікаційну категорію «вчитель другої категорії», нагороджена грамотою відділу освіти Косівської районної державної адміністрації за сумлінну працю, досягнуті успіхи у навчанні і вихованні підростаючого покоління.

Підвищення кваліфікації у лютому 2016 року
Другий період атестації пройшла в 2017 році. У результаті успішної атестації встановлено атестаційну категорію "вчитель першої категорії"
Проблема, над якою працюю

Учительська доля моєї родини
Земля помережана стежками людських доль. Йду і я своєю стежкою, вибраною з дитинства. Народилася в учительській сім’ї, змалечку мала можливість спостерігати за вчительською долею своїх батьків (батько – математик, мати – філолог, старша сестра – вчитель початкових класів). Я усвідомлювала наскільки нелегка й важлива професія вчителя, вона вимагає великої любові до своїх вихованців, багато недоспаних ночей, постійного самовдосконалення, творчості, почуття великого обов’язку. Батьки ніколи не насаджували своєї думки, але їхнє відношення до роботи виховали в нас ті риси, які відповідають покликанню Людини – Вчителя.
Мої батьки завжди були у творчому пошуку, добре готувалися до зустрічі з учнями: власноруч виготовляли дидактичний, роздавальний матеріал, друкували таблиці, схеми. Зараз легше, на допомогу нам прийшла комп’ютерна техніка. Часто згадують ті роки, коли вчителі не отримували зарплати. Але всі ті труднощі забувалися, коли переступали поріг школи й зустрічалися з учнями та своїм педагогічним колективом. Покликання педагога було в тому, щоб тих труднощів не відчували учні. Вчителі проводили цікаві виховні заходи, екскурсії, походи. А районні семінари з української мови та літератури, майстер-клас, проведені моєю мамою Євдокією Олексіївною, надовго запам’яталися учням та вчителям.
Мої батьки Дмитро Дмитрович Кобильовський та Євдокія Олексіївна зараз на заслуженому відпочинку. За плечима у них багатий педагогічний досвід (батько – 30 років стажу, з них 12 років був директором школи, а в матері 47 років педагогічного стажу, з них 11 років – директор школи).
Вони назавжди є для мене прикладом: добрі, справедливі, доступні, мудрі, вимогливі до себе, з почуттям взаємодопомоги, відповідальності, коли «один – за всіх, а всі – за одного».
Я люблю свою роботу, своїх учнів, які щодня зустрічають мене світлими допитливими усміхненими очима. Від цього я щаслива, розумію, що наша повага взаємна, тому й спілкування наше має бути цікавим й пізнавальним. Для цього потрібний постійний творчий пошук, самовдосконалення, педагогічна майстерність, яку я намагаюся вдосконалювати в собі щодня.

    У 2019 році атестувалася втретє (позачергова атестація). Як результат - встановлено  кваліфікаційну категорію "вчитель вищої категорії" та присвоєно звання "вчитель-методист". У міжатестаційний період взяла участь у обласному конкурсі "Педагогічна знахідка", де висвітлювала методичну тему "Народна гра – неоціненний скарб, педагогічна знахідка, могутній засіб національно-патріотичного виховання на уроках української мови і літератури" (ІІ місце).


    З 2020 року працюю над методичною проблемою «Побудова та реалізація індивідуального освітнього маршруту учнів шляхом інтеграції медіаосвіти в процесі вивчення словесності». Розробила посібник з теми, який неодмінно стане корисним помічником для педагогічних працівників та учнів 5-11 класів. Це інформаційне джерело створене з метою демонстрації можливостей та шляхів впровадження елементів медіаосвіти та медіаграмотності в освітній процес на уроках української мови та літератури.

У вересні 2023 року я провела обласний семінар "Кращі освітянські практики", під час якого основним заходом був мовно-літературний воркшоп на тему: «Побудова та реалізація індивідуального освітнього маршруту учнів шляхом інтеграції медіаосвіти у процесі вивчення словесності». Основний формат роботи під час заходу – це робота з гаджетами, що є зараз невід’ємними інформаційними технологіями.



Протягом 2023/2024 н.р. успішно пройшла атестацію та, як результат, підтвердила вищу категорію та педагогічне звання «вчитель-методист».


Видатний польський педагог, лікар і громадський діяч Я́нуш Ко́рчак писав: «Ви кажете: діти мене втомлюють. Ви маєте рацію. Ви пояснюєте: треба опускатися до їхніх понять. Опускатися, нахилятися, згинатися, стискатися. Помиляєтесь. Не від того ми втомлюємось, а від того, що треба підійматися до їхніх почуттів. Підніматися, ставати навшпиньки, тягнутися. Щоб не образити». Часом, це дуже складно, не все завжди вдається, але я стараюся. Я навчаю учнів, а вони – мене. Ми обмінюємося новинами, цікавинками в сфері технологій, неоціненним досвідом. Разом ми дорослішаємо, стаємо мудрішими. Тому що між нами існує міцний зв’язок, який ми називаємо ШКОЛА.

Далі – більше… Попереду великі можливості та нові досягнення.





Немає коментарів:

Дописати коментар