Пастух Мирослава Дмитрівнавчителька української мови та літератури
З 2020 року працюю над методичною проблемою «Побудова та реалізація індивідуального освітнього маршруту учнів шляхом інтеграції медіаосвіти в процесі вивчення словесності». Розробила посібник з теми, який неодмінно стане корисним помічником для педагогічних працівників та учнів 5-11 класів. Це інформаційне джерело створене з метою демонстрації можливостей та шляхів впровадження елементів медіаосвіти та медіаграмотності в освітній процес на уроках української мови та літератури.
У вересні 2023 року я провела
обласний семінар "Кращі освітянські практики", під час якого основним заходом був мовно-літературний воркшоп
на тему: «Побудова та реалізація індивідуального освітнього маршруту учнів
шляхом інтеграції медіаосвіти у процесі вивчення словесності». Основний формат
роботи під час заходу – це робота з гаджетами, що є зараз невід’ємними
інформаційними технологіями.
Протягом 2023/2024 н.р. успішно пройшла атестацію та, як результат,
підтвердила вищу категорію та педагогічне звання «вчитель-методист».
Видатний польський педагог, лікар і
громадський діяч Я́нуш Ко́рчак писав: «Ви
кажете: діти мене втомлюють. Ви маєте рацію. Ви пояснюєте: треба опускатися до
їхніх понять. Опускатися, нахилятися, згинатися, стискатися. Помиляєтесь. Не
від того ми втомлюємось, а від того, що треба підійматися до їхніх почуттів.
Підніматися, ставати навшпиньки, тягнутися. Щоб не образити». Часом, це
дуже складно, не все завжди вдається, але я стараюся. Я навчаю учнів, а вони –
мене. Ми обмінюємося новинами, цікавинками в сфері технологій, неоціненним
досвідом. Разом ми дорослішаємо, стаємо мудрішими. Тому що між нами існує
міцний зв’язок, який ми називаємо ШКОЛА.
Далі – більше… Попереду великі можливості
та нові досягнення.
Немає коментарів:
Дописати коментар